Her offentliggøres løbende resultater fra Grundskolepanelet 2024.
Tema om inkluderende læringsmiljøer
Temaet undersøger elevernes støtte og støttebehov, differentieret undervisning, skolernes organisering af arbejdet med og rammerne for at skabe inkluderende læringsmiljøer.
Faktaark
- Faktaark om støtte og støttebehov (pdf)
- Faktaark om differentieret undervisning (pdf)
- Faktaark om skolernes organisering af arbejdet med inkluderende læringsmiljøer (pdf)
- Faktaark om rammerne for arbejdet med inkluderende læringsmiljøer (pdf)
Bilag
- Bilag til faktaark om støtte og støttebehov (pdf)
- Bilag til faktaark om differentieret undervisning (pdf)
- Bilag til faktaark om skolernes organisering af arbejdet med inkluderende læringsmiljøer (pdf)
- Bilag til faktaark om rammerne for arbejdet med inkluderende læringsmiljøer (pdf)
Datadokumentation
Datadokumentation er under udarbejdelse, og vil findes her på hjemmesiden snarest. Indtil da kan spørgsmål vedr. dette stilles på mail: Grundskolepanelet@stukuvm.dk
Undersøgelsens repræsentativitet beskrives også i rammenotatet.