Hop til indhold

Formålet med markedsdialogen er at give relevante markedsaktører mulighed for at komme med input til brug for udarbejdelsen og færdiggørelsen af det samlede udbudsmateriale. Samtidig er formålet at få viden om de nyeste bæredygtige tiltag og mulige grønne hensyn på området, samt drøftelse om genbrugslager.

Link til markedsdialogen (ethics.dk)

Bemærk, at der skal scrolles ned for at tilgå markedsundersøgelsen, som har nummeret ’2024/3 - Markedsdialog vedr. kommende udbud af Rammeaftale vedrørende levering af høretekniske hjælpemidler - Runde 2’. Man skal herefter trykke på ’vis markedsundersøgelsen’. Herefter skal man i øverste højre hjørne trykke ’tilmeld’.  Hvis man ikke allerede har en bruger, skal man først oprettes, hvorefter det vil være muligt at tilmelde sig markedsdialogen og herefter tilgå materialet.

Det er muligt at fremsende et skriftligt svar og/eller at deltage i et online, individuelt dialogmøde.

  • Onlinemøderne afholdes i uge 12. Hvis I ønsker at deltage i et onlinemøde bedes i fremsende en mail til SPSJURA@stukuvm.dk senest torsdag den 14. marts.
  • Skriftlige besvarelser skal være modtaget senest 2. april kl. 12. I bedes sende besvarelsen via mail til SPSJURA@stukuvm.dk og navngive mailen: ’Markedsdialog – Att. MP’.

STUK henviser til ’Invitation til markedsdialog’ for nærmere oplysninger.

Spørgsmål til markedsdialogen kan ligeledes sendes til SPSJURA@stukuvm.dk.

Sidst opdateret: 9. august 2024