190218-STU-Benchmarkanalyse---Rapport---31012019-ev (1).pdf
|
Ansvar og aktører
|
Utilgængelig opmærkning og utilgængelige figurer.
|
Nej
|
210223 Skabelon--2.docx
|
Tekstforslag til breve
|
Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster og formularfelter.
|
Nej
|
210219-skabelon-1-treaarig-gym.docx
|
Tekstforslag til breve
|
Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster og formularfelter.
|
Nej
|
210219-skabelon-5-toaarig-hf.docx
|
Tekstforslag til breve
|
Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster og formularfelter.
|
Nej
|
210219-skabelon-6-toaarig-hf.docx
|
Tekstforslag til breve
|
Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster og formularfelter.
|
Nej
|
190426-Notat-ETU-EUD-2018-11042019
|
Klare mål 4 Elevtrivsel og virksomhedstilfredshed
|
Utilgængelig opmærkning
|
Nej
|
Vejledende enkeltopgaver om regression stx.pdf
|
Stx - læreplaner 2017
|
Utilgængelig opmærkning. Dokumentet består også af indscannede billeder.
|
Nej
|
Vejledende enkeltopgaver om regression hf.pdf
|
Hf - læreplaner 2017
|
Utilgængelig opmærkning, fordi dokumentet består af indscennede billeder.
|
Nej
|
Oversigt over faglige udvalgs udviklingsredegørelser for 2022 for erhvervsuddannelserne (pdf)
|
Udviklingsredegørelser
|
Utilgængelig opmærkning og utilgængelige tabeller.
|
Nej
|
220125-Statusredegoerelse-for-implementering-af-reformen-for-den-Forberedende-Grunduddannelse.pdf
|
Statusredegørelse for implementering af reformen for den Forberedende Grunduddannelse
|
Utilgængelige farvekontraster.
|
Nej
|
220427-sjette-delrapport-i-foelgeforskningsprogrammet-til-gymnasiereformen.pdf
|
Status på gymnasiereformen: Bedre trivsel, styrket overgang og blandede faglige resultater
|
Utilgængelige farvekontraster.
|
Nej
|
220503-skabelon-til-undervisningsbeskrivelser-2021.docx
|
Skabelon til undervisningsbeskrivelser
|
Utilgængelige formularfelter.
|
Nej
|
170608-ib-ansoegningsskema-2017rev.docx
|
Internationale aktiviteter på det gymnasiale område i udlandet
|
Utilgængelig opmærkning og utilgængelige formularfelter.
|
Nej
|
170608-studieaktivitetsskema-2017.docx
|
Internationale aktiviteter på det gymnasiale område i udlandet
|
Utilgængelig opmærkning og utilgængelige formularfelter.
|
Nej
|
170608-fuldmagtsskema-2017.docx
|
Internationale aktiviteter på det gymnasiale område i udlandet
|
Utilgængelig opmærkning og utilgængelige formularfelter.
|
Nej
|
190121-informationsmoeder-gym.pptx
|
Adgang og optagelse - Love, bekendtgørelser og informationsbreve
|
Utilgængelig opmærkning, og det er en pptx-fil.
|
Nej
|
211124-uvmstuk-gymnasier.pptx
|
Adgang og optagelse - Materialer
|
Utilgængelig opmærkning, og det er en pptx-fil.
|
Nej
|
191220-uvmstuk-gymnasier-med-hf-efter-10-klasse.pptx
|
Adgang og optagelse - Materialer
|
Utilgængelig opmærkning, og det er en pptx-fil.
|
Nej
|
191220-uvmstuk-gymnasier-med-hf-efter-9-klasse.pptx
|
Adgang og optagelse - Materialer
|
Utilgængelig opmærkning, og det er en pptx-fil.
|
Nej
|
220616-Statusredegoerelse-for-implementering-af-gymnasiereformen---for-skoleaaret-2020-2021.pdf
|
Statusredegørelse for implementering af gymnasiereformen
|
Utilgængelige farvekontraster.
|
Nej
|
220816 Evaluering af skriftlig prøve, engelsk stx og hf
|
Evaluering af prøver
|
Utilgængelige tabeller
|
Nej
|
EUD_Dansk_Saet2_22_23R
|
Optagelsesprøver
|
Dokumentet er låst bag login, hvorfor målgruppen er afgrænset
|
Nej
|
EUD_Dansk_Saet1_22_23
|
Optagelsesprøver
|
Dokumentet er låst bag login, hvorfor målgruppen er afgrænset
|
Nej
|
EUD_Dansk_Saet2_22_23
|
Optagelsesprøver
|
Dokumentet er låst bag login, hvorfor målgruppen er afgrænset
|
Nej
|
EUD_Dansk_Saet3_22_23
|
Optagelsesprøver
|
Dokumentet er låst bag login, hvorfor målgruppen er afgrænset
|
Nej
|
EUD_Dansk_Saet7_21_22
|
Optagelsesprøver
|
Dokumentet er låst bag login, hvorfor målgruppen er afgrænset
|
Nej
|
EUD_Dansk_Saet8_21_22
|
Optagelsesprøver
|
Dokumentet er låst bag login, hvorfor målgruppen er afgrænset
|
Nej
|
EUD_mat_22_23_saet_1
|
Optagelsesprøver
|
Dokumentet er låst bag login, hvorfor målgruppen er afgrænset
|
Nej
|
EUD_mat_22_23_saet_2
|
Optagelsesprøver
|
Dokumentet er låst bag login, hvorfor målgruppen er afgrænset
|
Nej
|
EUD_mat_22_23_saet_3
|
Optagelsesprøver
|
Dokumentet er låst bag login, hvorfor målgruppen er afgrænset
|
Nej
|
EUD_mat_21_22_saet_7
|
Optagelsesprøver
|
Dokumentet er låst bag login, hvorfor målgruppen er afgrænset
|
Nej
|
EUD_mat_21_22_saet_8
|
Optagelsesprøver
|
Dokumentet er låst bag login, hvorfor målgruppen er afgrænset
|
Nej
|
220311-Statusredegoerelsen-for-implementering-af-erhvervsuddannelsesreformen
|
Ny redegørelse For få starter på en erhvervsuddannelse
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej
|
220314-Befordring-2022
|
Tilskud til erhvervsuddannelser
|
Utilgængelig opmærkning
|
Nej
|
220314-Ledelses--og-revisorerklaering-GRAeSK-LATIN-MGK-2022
|
Tilskud til private institutioner for gymnasiale uddannelser
|
Utilgængelig opmærkning
|
Nej
|
220314-Reverkl-prpro-2022
|
Tilskud til erhvervsuddannelser
|
Utilgængelig opmærkning
|
Nej
|
220623-Ledelses--og-revisorerklaering-GRAESK-LATIN-MGK
|
Tilskud til almen gymnasial og almen voksenuddannelse
|
Utilgængelig opmærkning
|
Nej
|
220523-Bilag-Skoennede-konsekvenser-af-elevfordelingsaftalen-paa-kommuneniveau-230522
|
Aftaler, baggrund og notater
|
Utilgængelige tabeller.
|
Nej
|
220613-vejledning-og-model-for-virksomhedstilfredshedsmaaling-v3
|
Virksomhedstilfredshedsmaalinger
|
Utilgængelige tabeller.
|
Nej
|
220524-Tillaegsaftale-til-aftale-om-Den-Koordinerede-Tilmelding-til-Gymnasiale-Uddannelser
|
Aftaler--baggrund-og-notater
|
Utilgængelig opmærkning.
|
Nej
|
220520-Retteark-engelsk-B-htx
|
Til-censorer-paa-hhx-og-htx
|
Utilgængelige formularfelter og tabeller.
|
Nej
|
562 vejledninger, læreplaner, retteark, orienteringer, evalueringer og breve på gymnasieområdet, som er udgivet mellem 2007-2018.
|
Saerlige-gymnasiale-fag-til-eux-forloeb-2018
Fag-på-hf
Fag-på-hhx
Fag-på-htx
Fag-på-stx
Fag-på-valgfag
Kinesisk-områdestudium-C
Portugisisk A
Bioteknologi-A-på-stx-og-htx
Informationsteknologi C og B
Musik og lydproduktion C
Gymnasiale-uddannelser-i-Grønland
Til-censorer-paa-hhx-og-htx
Til-censorer-paa-stx-og-hf
Rammeforsoeg-i-innovative-kompetencer
Generelle regler og orienteringer
Evaluering-af-proever
Grønland
Læreplansforsøg-inkl-prøveformer
Bevis for undervisningskompetence
|
Utilgængelige opmærkninger. Dokumenterne har en afgrænset målgruppe (lærere), og de har ingen downloadtal i 2020 og 2021.
I nogle tilfælde findes der også tilsvarende udgaver fra senere år.
|
Nej
|
200205 Evaluering af de statistiske aspekter ved de nationale test
|
Baggrund og rapporter
|
Utilgængelig opmærkning
|
Nej
|
180627-Vejledning-til-laesetest
|
Vejledninger
|
Útilgængelige farvekontraster
|
Nej
|
210223-vejledning-til-indsamling-af-amu-proeveresultat
|
Prøver i AMU til uddannelsesinstitutioner
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej
|
210427-Praktikpladssituationen-februar-2021
|
Tidligere offentliggjort lærepladsstatistik
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej
|
210428-Nyt-fra-Eksamenskontoret---de-gymnasiale-uddannelser-april-2021
|
Nyheder
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej
|
190218-STU-Best-practice---Katalog---22012019
|
Evalueringer, benchmarkanalyse og best practice
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej
|
210510-Praktikpladssituationen-marts-2021
|
Tidligere offentliggjort lærepladsstatistik
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej
|
210512-Brev--Udmelding-af-maalsaetning
|
Nationale målsætninger for indgåelse af uddannelsesaftaler
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej
|
200525-orienteringsbrev-vedr-bekendtgoerelser-paa-vejledningsomraadet--08-10-2019-
|
Den kommunale ungeindsats
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej
|
220919- Skriftlig-indberetning-PG-2022
|
Tilskud til private institutioner for gymnasiale uddannelser
|
Utilgængelig opmærkning
|
Nej
|
220926 Ny mesterlære pjece for vejledere
|
Materiale målrettet vejledere
|
Utilgængelig opmærkning
|
Nej
|
220926 Ny mesterlære pjece for mestre
|
Materiale målrettet mester
|
Utilgængelig opmærkning
|
Nej
|
220926 Ny mesterlære pjece for elever
|
Materiale målrettet elever
|
Utilgængelig opmærkning
|
Nej
|
220919 Kortlægning af pædagogisk kompetenceudvikling blandt lærere på EUD i 2019
|
Lærerkompetencer
|
Utilgængelig opmærkning
|
Nej
|
220919 Bilag 2- EVA's kortlægning fra 2021
|
Lærerkompetencer
|
Utilgængelig opmærkning
|
Nej
|
210604-Nyt-fra-Eksamenskontoret---de-gymnasiale-uddannelser-juni-2021
|
210602 Nyt fra eksamenskontoret de gymnasiale prøver juni 2021
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej
|
210615-Praktikpladssituationen-april-2021
|
Tidligere offentliggjort lærepladsstatistik
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej
|
170228 Bedre veje til en ungdomsuddannelse Pixie
|
Ekspertgruppe Ny uddannelse skal hjaelpe unge paa rette kurs
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej
|
200227-Statusredegoerelse-for-implementering-af-eud-reformen-2018-19
|
Statusredegoerelse for implementering af erhvervsuddannelsesreformen 2018 2019
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej
|
200810-Fransk-begyndersprog-A-stx-vejledning-juni-2020
|
Stx laereplaner 2017
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej
|
200810-Italiensk-A-stx-vejledning-juni-2020
|
Stx laereplaner 2017
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej
|
200810-Fransk-fortsaettersprog-B-hhx-vejledning-2020
|
Hhx laereplaner 2017
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej
|
210816-Ny-Praktikpladssituationen-juni-2021
|
Tidligere offentliggjort lærepladsstatistik
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej
|
211109--NYVejledning-FGU-Kompetenceudvikling-2022-2023
|
210909 Pulje til kompetenceudvikling af lærere og ledere i FGU 2022 2023
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej
|
211008-Projektbeskrivelse-God-undervisning
|
Pulje til god undervisning i erhvervsfagene på grundforloebets 1 del
|
Utilgængelige formularfelter
|
Nej
|
211018-Statusredegoerelse-for-implementering-af-gymnasiereformen-for-skoleaaret-2019-2020
|
Implementering
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej
|
180926-FGU-opbygning-og-indhold
|
Uddannelsens opbygning og indhold
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej
|
190508-Proevevejledning-matematik-FGU
|
Lærerplaner og fagbilag
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej
|
190508-Undervisningsvejledning-matematik-FGU
|
Lærerplaner og fagbilag
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej
|
200603-Undervisningsvejledning-PASE-version-2-juni-2020
|
Lærerplaner og fagbilag
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej
|
190513-Proevevejledning-PASE
|
Lærerplaner og fagbilag
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej
|
190509-Proevevejledning-Mad-og-ernaering
|
Lærerplaner og fagbilag
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej
|
190509-Undervisningsvejledning-Mad-og-Ernaering
|
Lærerplaner og fagbilag
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej
|
190510-Proevevejledning-Dansk
|
Lærerplaner og fagbilag
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej
|
190510-Undervisningsvejledning-dansk
|
Lærerplaner og fagbilag
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej
|
190515-Proevevejledning-engelsk
|
Lærerplaner og fagbilag
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej
|
190515-Undervisningsvejledning-engelsk
|
Lærerplaner og fagbilag
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej
|
190513-Undervisningsvejledning-Omsorg-og-sundhed
|
Lærerplaner og fagbilag
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej
|
220930-Beregningstekniske-kapaciteter-for-skoleaaret-2023-24
|
Kapacitetsfastsættelse på de gymnasiale uddannelser
|
Utilgængelige tabeller
|
Nej
|
220930-Teknisk-beskrivelse-af-metoden-bag-beregningerne
|
Kapacitetsfastsættelse på de gymnasiale uddannelser
|
Utilgængelige tabeller
|
Nej
|
221007-Skoennede-konsekvenser-beregningstekniske-kapaciteter-2021-tal
|
Kapacitetsfastsættelse på de gymnasiale uddannelser
|
Utilgængelige tabeller
|
Nej
|
221007-Skoennede-konsekvenser-beregningstekniske-kapaciteter-paa-kommuneniveau
|
Kapacitetsfastsættelse på de gymnasiale uddannelser
|
Utilgængelige tabeller
|
Nej
|
221007-Skoennede-konsekvenser-beregningstekniske-kapaciteter-paa-afdelingsniveau
|
Kapacitetsfastsættelse på de gymnasiale uddannelser
|
Utilgængelige tabeller
|
Nej
|
221031-analyser-af-udviklingen-i-de-unges-uddannelsesadfaerd-og-oekonomien-for-fgu
|
Analyser af udviklingen i de unges uddannelsesadfærd og økonomien for FGU
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej
|
221031-Matematik-A--stx--oktober-2022
|
Stx - læreplaner 2017
|
Utilgængelig opmærkning
|
Nej
|
221031-Matematik-B--stx--oktober-2022
|
Stx - læreplaner 2017
|
Utilgængelig opmærkning
|
Nej
|
221031-Matematik-C--stx--oktober-2022
|
Stx - læreplaner 2017
|
Utilgængelig opmærkning
|
Nej
|
221031-Matematik-B--hf--oktober-2022
|
Hf - læreplaner 2017
|
Utilgængelig opmærkning
|
Nej
|
221031-Matematik-C--hf--oktober-2022
|
Hf - læreplaner 2017
|
Utilgængelig opmærkning
|
Nej
|
181122-EUDaftale-Fra-folkeskole-til-faglaert
|
181122 Ny aftale baner vejen fra folkeskole til faglært
|
Utilgængelige opmærkning og utilgængelige farvekontraster
|
Nej
|
100428-AMU-vejledning-DKLL
|
Den-danske-kvalifikationsramme
|
Utilgængelig opmærkning
|
Nej
|
100428-Erhvervsuddannelser-vejledning-DKLL
|
Den-danske-kvalifikationsramme
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej
|
191119-Det-ordinaere-uddannelsessystem
|
Det-ordinaere-uddannelsessystem
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej
|
200930-Modeller-for-en-aendret-karakterskala-september-2020
|
Ekspertgruppe-for-aendring-af-karakterskalaen
|
Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster
|
Nej
|
190617-Klar-til-Kontaktpersonordning-vejledning
|
190617-Klar-til-Kontaktpersonordning-vejledning
|
Utilgængelig opmærkning
|
Nej
|
190702-Virksomhedspraktik-i-FGU
|
190702-Virksomhedspraktik-i-forberedende-grunduddannelse
|
Utilgængelig opmærkning
|
Nej
|
190912-Statusredegorelse-for-implementering-af-gymnasiereformen-for-skoleaaret-2017-18
|
190912-Statusredegoerelse-for-implementering-af-gymnasiereformen
|
Utilgængelig opmærkning
|
Nej
|
200129-Pixi-om-Undersogelse-af-undervisning-i-specialundervisningstilbud
|
200120-Undersoegelse-af-specialundervisningstilbud
|
Utilgængelig opmærkning
|
Nej
|
200618-Statusredegoerelse-for-implementering-af-gymnasiereformen-for-skoleaaret-2018-2019
|
200618-Statusredegoerelse-for-implementering-af-gymnasiereformen
|
Utilgængelig opmærkning
|
Nej
|
181206-oplaeg-fra-infomoede-om-aftale-fra-folkeskole-til-faglaert
|
Nyhedsbreve nyheder og infomoeder
|
Utilgængelig opmærkning
|
Nej
|
190228-Ny-Udviklingsredegoerelser-for-2019
|
Udviklingsredegørelser
|
Utilgængelig opmærkning
|
Nej
|
190702-Dansk
|
Fagbilag og vejledninger
|
Utilgængelig opmærkning
|
Nej
|
190702-Erhvervsrettet-andetsprogsdansk
|
Fagbilag og vejledninger
|
Utilgængelig opmærkning
|
Nej
|
190702-Fremmedsprog-vejledning
|
Fagbilag og vejledninger
|
Utilgængelig opmærkning
|
Nej
|
190702-Organisation
|
Fagbilag og vejledninger
|
Utilgængelig opmærkning
|
Nej
|
191023-Vejledning-afsaetning
|
Fagbilag og vejledninger
|
Utilgængelig opmærkning
|
Nej
|
191023-Vejledning-Virksomhedsokonomi
|
Fagbilag og vejledninger
|
Utilgængelig opmærkning
|
Nej
|
191219-Udviklingsredegoerelser-for-erhvervsuddannelser-2020
|
Formål og opgaver
|
Utilgængelig opmærkning
|
Nej
|
190404-Nyt-om-EUD-april-2019
|
Nyhedsbreve nyheder og infomoeder
|
Utilgængelig opmærkning
|
Nej
|
190520-Nyt-om-eud-maj-2019
|
Nyhedsbreve nyheder og infomoeder
|
Utilgængelig opmærkning
|
Nej
|
190704-Nyhedsbrev-EUD-juli-2019
|
Nyhedsbreve nyheder og infomoeder
|
Utilgængelig opmærkning
|
Nej
|
200106-Nyt-om-eud-Oktober-2019
|
Nyhedsbreve nyheder og infomoeder
|
Utilgængelig opmærkning
|
Nej
|
200106-Nyt-om-eud-november-2019
|
Nyhedsbreve nyheder og infomoeder
|
Utilgængelig opmærkning
|
Nej
|
200106-Nyt-om-eud-december-2019
|
Nyhedsbreve nyheder og infomoeder
|
Utilgængelig opmærkning
|
Nej
|
200130-nyhedsbrev-eud-januar-2020
|
Nyhedsbreve nyheder og infomoeder
|
Utilgængelig opmærkning
|
Nej
|
200304-Nyt-om-eud-marts-2020-
|
Nyhedsbreve nyheder og infomoeder
|
Utilgængelig opmærkning
|
Nej
|
200311-Vejledning-i-dansk
|
Adgangskursus
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej
|
200311-Vejledning-i-matematik
|
Adgangskursus
|
Utilgængelig opmærkning
|
Nej
|
200422-Spoergsmaal-og-svar-om-adgangskurset
|
Adgangskursus
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej
|
200914-Dokumentation-beskaeftigelsesfrekvenser
|
Tidligere-beskæftigelsesfrekvenser
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej
|
190220-Statusredegoerelse-for-implementering-af-erhvervsuddannelsesreformen
|
Statusredegoerelser
|
Utilgængelig opmærkning
|
Nej
|
230103-Udviklingsredegørelser 2023
|
Udviklingsredegørelser
|
Utilgængelig opmærkning
|
Nej
|
221115-Vejledning-til-Matematik-A---B--htx
|
Htx - læreplaner 2017
|
Utilgængelig opmærkning
|
Nej
|
200518-evaluering-af-socialt-taxameter
|
200518-Socialt-taxameter-paa-uddannelsesinstitutioner-giver-ikke-mindre-frafald
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
200521-Bilag-1-Analyserapport-om-gymnasier
|
200521-Nye-eftersyn-Institutionslandskabet-har-aendret-sig-markant-paa-undervisningsomraadet
|
Utilgængelige opmærkning
|
Nej |
200521-Bilag-3-Analyserapport-om-tekniske-skoler
|
200521-Nye-eftersyn-Institutionslandskabet-har-aendret-sig-markant-paa-undervisningsomraadet
|
Utilgængelige opmærkning
|
Nej |
200521-Bilag-4-Analyserapport-om-handelsskoler
|
200521-Nye-eftersyn-Institutionslandskabet-har-aendret-sig-markant-paa-undervisningsomraadet
|
Utilgængelige opmærkning |
Nej |
200521-Bilag-5-Analyserapport-om-kombinationsskoler
|
200521-Nye-eftersyn-Institutionslandskabet-har-aendret-sig-markant-paa-undervisningsomraadet
|
Utilgængelige opmærkning
|
Nej |
200521-Bilag-6-Analyserapport-om-AMU-centre
|
200521-Nye-eftersyn-Institutionslandskabet-har-aendret-sig-markant-paa-undervisningsomraadet
|
Utilgængelige opmærkning
|
Nej |
200521-Bilag-7-Analyserapport-om-landbrugsskoler
|
200521-Nye-eftersyn-Institutionslandskabet-har-aendret-sig-markant-paa-undervisningsomraadet
|
Utilgængelige opmærkning
|
Nej |
200521-Bilag-8-Analyserapport-om-SOSU-skoler
|
200521-Nye-eftersyn-Institutionslandskabet-har-aendret-sig-markant-paa-undervisningsomraadet
|
Utilgængelige opmærkning
|
Nej |
200521-Eftersyn-af-institutionsudviklingen-Appendiks
|
200521-Nye-eftersyn-Institutionslandskabet-har-aendret-sig-markant-paa-undervisningsomraadet
|
Utilgængelige opmærkning
|
Nej |
230119Mathematical Formula Booklet – stx B-level
|
Stx laereplaner 2017
|
Utilgængelig opmærkning |
Nej |
200521-Hovedrapport
|
200521-Hovedrapport-Omkostningsanalyse-af-ungdomsuddannelsesomraadet-2019
|
Utilgængelige opmærkning
|
Nej |
200921-Praktikpladssituationen-juli-2020
|
Tidligere-offentliggjort-laerepladsstatistik
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
210310-Bilag-1-Notat-FGU-Fravaer
|
210309-De-foerste-fravaerstal-paa-FGU-en-er-offentliggjort
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
120112 Råd vink IKV version 9
|
AVU tjekliste
|
Utilgængelige farvekontraster og formularfelter
|
Nej |
190218 Vejledning til indberetning af elevstøtte
|
Tilskud til frie kostskoler
|
Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
190219 IEU instruks 2019 1
|
Tilskud til aaben uddannelse
|
Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
190711 FGU instruks 2019 1
|
Tilskud til FGU
|
Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
190808-Oversigt-tekniske-eux-forlob
|
Om-laereplaner
|
Utilgængelige farvekontraster |
Nej |
190815-Bilag-2-Laererens-haefte-aug19-spansk-stx-4
|
Stx-laereplaner-2017
|
Utilgængelige farvekontraster og formularfelter
|
Nej |
190816-Bilag-2-Laererens-haefte-aug19-spansk-hhx
|
Hhx-laereplaner-2017
|
Utilgængelige farvekontraster og formularfelter
|
Nej |
190819-Bilag-2-Laererens-haefte-fransk-stx-4
|
Stx-laereplaner-2017
|
Utilgængelige farvekontraster og formularfelter
|
Nej |
190821-Bilag-2-Laererens-haefte-fransk-hhx-4
|
Hhx-laereplaner-2017
|
Utilgængelige formularfelter |
Nej |
190903-Bilag-2-Laererens-haefte-august-2019-italiensk-stx
|
Stx-laereplaner-2017
|
Utilgængelige farvekontraster og formularfelter
|
Nej |
191120-bilag-2-laererens-haefte-fransk-fortsaettersprog-a-hhx
|
Hhx-laereplaner-2017
|
Utilgængelige farvekontraster og formularfelter
|
Nej |
191120-bilag-2-laererens-haefte-fransk-fortsaettersprog-a-stx
|
Stx-laereplaner-2017
|
Utilgængelige farvekontraster og formularfelter
|
Nej |
200825-ledelses-og-revisorerklaering-statslig-elevstoette-skoleaaret-2019-2020
|
Tilskud-til-frie-kostskoler
|
Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
200825-Vejledning-til-ledelses-og-revisorerklaering-statslig-elevstoette-2020
|
Tilskud-til-frie-kostskoler
|
Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
191127-Anne-Vibeke-Vennerstrom
|
Tilsynsfoerende-og-kursusledere-ved-paedagogikum
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
181126 EGU vejledning 2018
|
Kommunal refusion af eguudgifter
|
Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
191127-Erik-Mortensen
|
Tilsynsfoerende-og-kursusledere-ved-paedagogikum
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
191127-Morten-Mikkelsen
|
Tilsynsfoerende-og-kursusledere-ved-paedagogikum
|
Utilgængelige farvekontraster og tabeller
|
Nej |
191127-Trine-Rhein-Knudsen
|
Tilsynsfoerende-og-kursusledere-ved-paedagogikum
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
200106-Oktober-nyheder-2019
|
Nyheder
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
200113-Justerede-adgangskrav-og-optagelsesprocedure-til-de-gymnasiale-uddannelser
|
Information
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
200206-Slutevaluering-i-projekt-Faglig-Paedagogisk-Ledelse
|
200206-Slutevaluering-i-projekt-Faglig-Paedagogisk-Ledelse
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
200226-Mails-til-institutionerne-December-2019
|
Nyheder
|
Utilgængelige farvekontraster |
Nej |
200226-Mails-til-institutionerne-November-2019
|
Nyheder
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
200706-Skriftlig-dansk-hf-UA
|
Evaluering-af-proever
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
200706-Skriftlig-dansk-stx-UA
|
Evaluering-af-proever
|
Utilgængelige farvekontraster |
Nej |
200730-Eksamensevaluering-engelsk-STX-og-HF-2020
|
Evaluering-af-proever
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
200907-Informationer-udsendt-i-august
|
Nyheder
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
200917-Nyhedsbrev01september2020
|
Nyheder
|
Utilgængelige farvekontraster |
Nej |
191010-spansk-proevevejledning
|
Proevevejledninger
|
Utilgængelig opmærkning
|
Nej |
200123-Formelsamling-hhx
|
Hhx-laereplaner-2017
|
Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
210211-LRE-AMU-COVID19-2020-Q1-Q2
|
Tilskud-til-arbejdsmarkedsuddannelser
|
Utilgængelige formularfelter
|
Nej |
210225-LRE-AMU-COVID-19-2020-Q3-Q4
|
Tilskud-til-arbejdsmarkedsuddannelser
|
Utilgængelige formularfelter |
Nej |
210324-Nyt-fra-Eksamenskontoret---de-gymnasiale-uddannelser-Marts-2021
|
210324-Nyt-fra-Eksamenskontoret-–-de-gymnasiale-proever-marts
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
201119-Mat-A-stx-formelsamling-2udg-web-nov-2919
|
Stx-laereplaner-2017
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
201119-Mat-B-stx-formelsamling-2udg-web-okt-2019
|
Stx-laereplaner-2017
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
201119-Mat-C-stx-formelsamling-web-2018
|
Stx-laereplaner-2017
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
201119-stxA-vejledende-enkeltopgaver-2017-reform---marts-2020
|
Stx-laereplaner-2017
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
201119-stxB-vejledende-enkeltopgaver-2017-reform---marts-2020
|
Stx-laereplaner-2017
|
Utilgængelige farvekontraster |
Nej |
201123-hfB-vejledende-enkeltopgaver-2017-reform---marts-2019
|
Hf-laereplaner-2017
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
201123-hfCformelsamling
|
Hf-laereplaner-2017
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
201123-hfC-vejledende-enkeltopgaver-2017-reform---marts-2019
|
Hf-laereplaner-2017
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
201123-mat-B-hf-formelsamling-feb-2019
|
Hf-laereplaner-2017
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
210106-Evaluering-matematik-HTX-2020
|
Evaluering-af-proever
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
191101 EGU vejledning 2019
|
Kommunal refusion af eguudgifter
|
Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
200317-lre-kuu-2020-med-FGU
|
Tilskud til kombineret ungdomsuddannelse
|
Utilgængelige formularfelter
|
Nej |
190603-UVM-A4-scenarier-29-maj-19-V2-ua.pdf
|
Adgangskrav til uddannelserne til studentereksamen
|
Utilgængelige farvekontraster |
Nej |
210312-Vejledning-om-skriftlig-indberetning-2021
|
Tilskud-til-private-gymnasiale-uddannelser
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
190906-Skema-til-resultatoversigt-for-faelles-kompetencebeskrivelser-UUL-puljen-2019-2021
|
Puljen-til-udvikling-af-arbejdsmarkedsuddannelser
|
Utilgængelige formularfelter
|
Nej |
200325-JUSTERET-Vejledning-om-pulje-til-udvekslingsophold-i-Frankrig-og-Spanien
|
200324-Pulje-til-udvekslingsophold-i-Frankrig-og-Spanien-for-elever-paa-gym-udd-2020-2021
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
210303-REV-marts-2021-Vejledning-om-udstyrspulje-til-videnscentrene-paa-EUD
|
Udstyrspulje-til-videnscentrene-for-erhvervsuddannelser-2021-2024
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
070131-fyslaererbrev-vejlopgave-stx-fysikA
|
Fag-paa-stx
|
Utilgængelig opmærkning og utilgængelig farvekontraster
|
Nej |
090922_aftale_om_honorar_tilsynsførende
|
Om-pædagogikum
|
Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
210621-Notat-om-eftersyn-af-avu-og-hf-enkeltfag
|
210622-Eftersyn-af-almen-voksenuddannelse-og-hf-enkeltfag-peger-paa-udfordringer
|
Utilgængelige farvekontraster |
Nej |
190918 Dokumentation 2019
|
Tidligere-beskæftigelsesfrekvenser
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
200707 Bilag 1 Oversigt over institutionsfordelte kvoter paa dimensionerede uddannelser 2021
|
Dimensionerede erhvervsuddannelser 2021
|
Utilgængelig opmærkning
|
Nej |
190412-Vejledning-om-pulje-til-udvekslingsophold-i-Frankrig-og-Spanien
|
Pulje-til-udvekslingsophold-i-Frankrig--Spanien-og-Tyskland
|
Utilgængelige farvekontraster |
Nej |
070501-vejlopgave-stx-072-fysikA-2
|
Fysik-stx
|
Utilgængelige formularfelter
|
Nej |
100219-laereplan-bioteknologi-A
|
Bioteknologi-A-paa-stx-og-htx
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
150311-Indberetningsskema-bilag-marts-2015
|
Evaluering-af-proever
|
Utilgængelige formularfelter
|
Nej |
200206-Didaktisk-reflektion-som-grundlag-for-MUS-og-GRUS
|
200206-Ny-viden-om-didaktisk-refleksion-som-grundlag-for-MUS-og-GRUS
|
Utilgængelige formularfelter |
Nej |
200730-Skriftlig-proeve-i-samfundsfag-2020-ua
|
Evaluering-af-proever
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
190218-STU-Best-practice---Plakat---23012919---til-visning--2-
|
190218-Staerkt-tvaerfagligt-samarbejde-giver-god-udslusning
|
Utilgængelig opmærkning
|
Nej |
210320-Eksempel-paa-stillingsopslag-frie-fagskoler-efterskoler-og-private-gymnasier
|
Information-til-censorer
|
Utilgængelige formularfelter
|
Nej |
210320-Skabelon-til-stillingsopslag-for-supervisorer-Erhvervsskoler-AMU-centre-VUC-offentlig-gymnasi
|
Information-til-censorer
|
Utilgængelige formularfelter
|
Nej |
210325-Bilag-2-Skabelon-for-redegoerelse-mv
|
210325-Kommunalt-tilskud-til-indsatser-der-skal-styrke-faglighed-og-trivsel-er-nu-paa-plads
|
Utilgængelige formularfelter
|
Nej |
190307-Proeve-og-eksamensInformation-for-elever-foer-august-2017-marts-2019
|
Regler-og-orienteringer
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
190325-Paedagogikumbevis
|
Bevis-for-undervisningskompetence
|
Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
190423-Anbefalinger-i-forhold-til-eksamensvagter
|
Regler-og-orienteringer
|
Utilgængelige formularfelter
|
Nej |
190220-Aftale-Fra-folkeskole-til-faglaert-–-erhvervsuddannelser-til-fremtiden
|
Politiske-aftaler-og-oplaeg
|
Utilgængelig opmærkning
|
Nej |
210317-PG-Vejledning-til-ledelses-og-revisorerklaering-2021-udvidet-COVID-19
|
Tilskud-til-private-gymnasiale-uddannelser
|
Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
230215Bilag - De socioøkonomiske referencer for gymnasiekarakterer 2022
|
Socioøkonomisk-reference-for-gymnasiekarakterer
|
Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
151029-Teknologi-B-teknisk-eux
|
Saerlige-gymnasiale-fag-til-eux-forloeb-2015
|
Utilgængelig opmærkning
|
Nej |
90503-Skriftlig-dansk-paa-GIF-vejledning-til-laerere-og-censorer
|
Læreplaner til GIF-forløb
|
Utilgængelig opmærkning, utilgængelige farvekontraster og utilgængelige formularfelter |
Nej |
090821-indberetningsskema-forside-genteknologiske-forsoeg
|
Fag-paa-htx
|
Utilgængelige formularfelter
|
Nej |
090821-indberetningsskema-bilag-genteknologiske-forsoeg
|
Fag-paa-htx
|
Utilgængelige formularfelter
|
Nej |
080229-vejledning-fritagelse-idraet
|
Fag-paa-stx
|
Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
071205-undervisningsforlob-hhx-intokoA
|
Fag-paa-hhx
|
Utilgængelige formularfelter
|
Nej |
101008-STX-Studieretningsprojektet-Vejledning2010
|
Fag-paa-stx
|
Utilgængelig opmærkning |
Nej |
200622-Analyserapport
|
200623-Konkrete-tiltag-til-at-faa-flere-merkantile-eux-elever-videre-i-hovedforloebet
|
Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster.
|
Nej |
210615-Indgaaede-aftaler-april-2021
|
Tidligere-offentliggjort-laerepladsstatistik
|
Utilgængelige farvekontraster |
Nej |
210610-Notat-om-forrang-for-visse-elevgrupper
|
Aftaler--baggrund-og-notater
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
210610-Notat-om-foraeldreindkomst
|
Aftaler--baggrund-og-notater
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
210610-Notat-om-kapacitetsfastsaettelse
|
Aftaler--baggrund-og-notater
|
Utilgængelige farvekontraster |
Nej |
210610-Notat-om-transporttid
|
Aftaler--baggrund-og-notater
|
Utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
210614-5rig-lrepladsaftale-om-uddannelserne-til-social-og-sundhedshjlper-og-social-og-sundhedsassist
|
Politiske-aftaler-og-oplaeg
|
Utilgængelige farvekontraster |
Nej |
210618-Oversigt-over-dimensionering-og-positivlisten-for-skolepraktik-2022
|
Dimensionerede-erhvervsuddannelser-2021
|
Utilgængelige farvekontraster |
Nej |
210618-Puljevejledning-Udvekslingsophold-EUD-2021-2023
|
Pulje-til-udvekslingsophold-i-Frankrig--Spanien-og-Tyskland
|
Utilgængelige farvekontraster |
Nej |
210622-Vejledning-om-pulje-til-indsats-for-bedre-muligheder-for-uddannelse-og-job-210621
|
210622-Pulje-til-indsats-for-bedre-muligheder-for-uddannelse-og-overgang-til-job
|
Utilgængelige farvekontraster |
Nej |
210625-Nyt-om-FGU-35-juni-2021
|
210625-Nyt-om-FGU-35
|
Utilgængelige farvekontraster |
Nej |
210625-Oversigt-over-tilskudsmodtagere
|
210526-Pulje-til-styrkede-undervisningsmiljoeer-i-erhvervsuddannelserne
|
Utilgængelige farvekontraster |
Nej |
210628-Oversigt-over-tilskudsmodtagere
|
210601-Tilskud-til-elevorganisationer-til-at-understoette-elevdemokrati
|
Utilgængelige farvekontraster |
Nej |
210628-Statusredegoerelsen-for-implementering-af-erhvervsuddannelsesreformen
|
Statusredegoerelser
|
Utilgængelige farvekontraster |
Nej |
210702-Bilag-1-Oversigt-over-instutionsfordelte-kvoter-2022
|
Dimensionerede-erhvervsuddannelser-2021
|
Utilgængelige farvekontraster |
Nej |
191219-Digitale-kompetencer-i-gymnasiet-2020
|
Digital dannelse og kompetenceudvikling
|
Utilgængelig opmærkning og evt. utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
191219-Introduktion-til-digitale-kompetenceomraader-2020
|
Digital dannelse og kompetenceudvikling
|
Utilgængelig opmærkning og evt. utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
210422-Maaling-af-elevernes-trivsel-paa-erhvervsuddannelserne
|
Ny måling: Høj trivsel blandt erhvervsskoleelever
|
Utilgængelig opmærkning og evt. utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
190918-Evaluering-af-imple-af-nye-adgangskrav-og-optagelsesproces-til-de-gymnasiale-uddanne
|
Evaluering Optagelsesproces til gymnasiet er kompliceret
|
Utilgængelig opmærkning og evt. utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
210820-LUP-modellen
|
Lokale-undervisningsplaner-LUP
|
Utilgængelig opmærkning og evt. utilgængelige farvekontraster.
|
Nej |
181126-Evaluering-afBrug-for-alle-unges-vejledningsindsats-2015-2018
|
Evalueringer
|
Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster. |
Nej |
181126-Appendiks-A
|
Evalueringer
|
Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster. |
Nej |
181126-Appendiks-B
|
Evalueringer
|
Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster. |
Nej |
181126-Appendiks-C
|
Evalueringer
|
Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster. |
Nej |
230821-Vejledning-til-Matematik-AB--htx-i-tekniske-eux-forloeb
|
HTX læreplaner 2017
|
Ikke muligt at tilgængeliggøre formler |
Nej |
181128Talent-Rapport
|
181128-Ny-kortlaegning-Gymnasierne-er-godt-paa-vej-med-talentarbejdet
|
Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
191009-fuld-rapport-ungdomsbyen-uddannet-til-
baeredygtighed-en-ny-fortaelling-om-erhvervsuddannelser
|
Uddannet til bæredygtighed
|
Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
181122-Foelgeforskning-gymnasiereform-3--delrapport
|
Gymnasiereformen følgeforskningsprogram 3. delrapport
|
Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
200113-anden-rapport-Hovedforloeb-paa-eud-inden-reformen
|
Følgeforskning om erhvervsuddannelsesreformen
|
Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
200113-foerste-rapport-Grundforloeb-paa-eud-inden-reformen
|
Kvaliteten af undervisningen på erhvervsuddannelserne er ikke styrket siden reformen
|
Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
200402-Praktikpladssituationen-januar-2020
|
Tidligere offentliggjort lærepladsstatistik
|
Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
200424-Praktikpladssituationen-februar-2020
|
Tidligere offentliggjort lærepladsstatistik
|
Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
201214-Praktikpladssituationen-oktober-2020
|
Tidligere offentliggjort lærepladsstatistik
|
Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
200224-Praktikpladssituationen-december-2019
|
Tidligere offentliggjort lærepladsstatistik
|
Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
200615-Praktikpladssituationen-april-2020
|
Tidligere offentliggjort lærepladsstatistik
|
Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
200525-praktikpladssituationen-marts-2020
|
Tidligere offentliggjort lærepladsstatistik
|
Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
210224-Praktikpladssituationen-december-2020
|
Tidligere offentliggjort lærepladsstatistik
|
Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
200615-rapport-om-forenkling-af-beskrivelsessystemet
|
Forenkling af erhvervsuddannelsernes beskrivelsessystem
|
Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster
|
Nej |
200109-Delrapport-1-Rammer-og-design-sammenflettet--2-
|
Faglighed i gymnasiet - Projektets rammer og design
|
Utilgængelig opmærkning |
Nej |
200109-Delrapport-2-Matematik
|
Faglighed i gymnasiet - Matematik
|
Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster |
Nej |
200109-Delrapport-3-Fysik
|
Faglighed i gymnasiet - Fysik
|
Utilgængelig opmærkning
|
Nej |
200109-Delrapport-4-Dansk
|
Faglighed i gymnasiet - Dansk
|
Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster |
Nej |
200109-Delrapport-6-opsamling-og-udvikling
|
Udviklingen af fagligheden i gymnasiet
|
Utilgængelig opmærkning |
Nej |
200812-Rapport-tilbageforte-elever-og-overgang-til-ungdomsuddannelse
|
200812 Rapport giver ny viden om elever der føres tilbage fra specialtilbud
|
Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster |
Nej |
181219-Mod-paa-livet-vejene-til-uddannelse-og-job
|
Nyt ungeudspil Veje til uddannelse og job med mod paa livet
|
Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster |
Nej |
240103-Samlet-oversigt-over-udviklingsredegoerelser-2024
|
Udviklingsredegørelser
|
Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster |
Nej |
240618-Guide-til-uddannelsesstatistik-vedr-screeningsindikatorer-i-det-risikobaserede-kvalitetstilsy
|
Tilsyn-med-faglig-kvalitet
|
Utilgængelig opmærkning |
Nej |
240924-Vejledende-enkeltopgaver-Matematik-C--hf-2024-v2
|
Hf-laereplaner
|
Utilgængelig opmærkning
|
Nej |
241029 Vejledning om egu-sporet i FGU
|
Love og regler
|
Utilgængelig opmærkning
|
Nej |
241105 Mat-C-hf-formelsamling-1udg-web-nov-2024
|
Hf-laereplaner
|
Utilgængelig opmærkning |
Nej |