Styrelsen for Undervisning og Kvalitet inviterer interesserede markedsaktører til at deltage i en markedsdialog om kommende udbud af Rammeaftale vedrørende levering af personlig hjælp, der vil omfatte landsdækkende levering af sekretærhjælp, praktisk hjælp og støttepersonforløb.
Formålet med markedsdialogen er at give interesserede markedsaktører mulighed for at kommentere det foreløbige udbudsmateriale. Samtidig er formålet at afdække markedets interesse i at byde på rammeaftalen samt at belyse det forventede prisniveau for ydelserne.
Rammeaftalen vil indgås med én leverandør og forventes at have en løbeperiode på 4 år med ikrafttrædelse den 1. august 2026.
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Kontoret for Specialpædagogisk Støtte på SPSJURA@stukuvm.dk.
For at deltage i markedsdialogen bedes du følge nedenstående trin:
Frist for besvarelse: mandag den 24. november 2025 kl. 12:00.
Titel: Styrelsen for Undervisning og Kvalitet
E-mail: spsjura@stukuvm.dk