Et samarbejde med Ungdommens Uddannelsesvejledning (UU) om at udvikle vejledningen for ikke-uddannelsesparate unge, Brug for alle unge.
Denne rapport indeholder resultaterne af en kombineret kvantitativ og kvalitativ analyse af avu og produktionsskoleforløb.
I forbindelse med satspuljeaftalen for 2013 blev der i skoleårene 2014-2016 etableret partnerskaber mellem kommuner, interne skoler og folkeskoler. I dette notat evalueres de fire af partnerskabern...
This publication gives an overview of the key elements of the Danish guidance system in the educational sector, which is primarily concerned with guidance services for young people.
PISA 2015 analyses in detail how effective schools and school systems are in providing opportunities to learn science.
PISA 2015 analyses in detail how effective schools and school systems are in providing opportunities to learn science.
Denne rapport gennemgår resultaterne for PISA (Programme for International Student Assessment ) 2015.
Dette notat indeholder en oversigt over hovedresultaterne i PISA 2015.
Denne undersøgelse tegner et billede af, hvordan seks udvalgte skoler arbejder med basisundervisning i dansk som andetsprog.
Dette notat fra SFI – Det Nationale Forskningscenter for Velfærd beskriver, hvordan danske folkeskoleelever oplevede deres skoledag i foråret 2016, det vil sige knap 2 år efter reformens ikrafttræden.
Søg i arkivet