Vejledning om de nationale test til lærere som underviser elever med særlige behov.
En række anbefalinger og forslag vedrørende skoleledernes fremtidige kompetencebehov og uddannelsestilbud.
Samlet evaluering af FastholdelsesTaskforcen, som Rambøll og NCK har gennemført efter opdrag fra Undervisningsministeriet.
Årsstatistikken beskriver udviklingen og de seneste tendenser inden for praktikpladsområdet i 2016.
Denne rapport evaluerer forsøget med ordforslagsprogrammer for elever med specifikke stavevanskeligheder. Udarbejdet af DAMVAD Analytics.
I denne rapport præsenterer Danmarks Evalueringsinstitut (EVA) en undersøgelse af lærere og pædagogers samarbejde om undervisningen i folkeskolen.
Udspil til reform af de forberedende tilbud der skal forenkle og styrke indsatsen over for de unge, som ikke følger den lige vej fra grundskolen eller 10. klasse og videre til en ungdomsuddannelse...
Inspirationskatalog som kan bruges til at inspirere kommuner og skoler til at skabe deres egne løsninger, som giver nyankomne elever de bedste muligheder for at deltage sprogligt, fagligt og social...
Rapporten præsenterer den tredje del af forsøgsprogrammet, som omhandler en forsøgsindsats målrettet mindre grupper af tosprogede elever på 1. klassetrin. Lavet af Rambøll.
Rapport som viser resultaterne af en undersøgelse om skolernes praksis i overholdelsen af de forvaltningsretlige regler og principper i forbindelse med afgørelser om iværksættelse af disciplinære f...
Søg i arkivet