En international undersøgelse om læsekompetence i 3. og 4. klasse.
Formålet med denne publikation er at inspirere kommuner, dagtilbud, fritidstilbud og skoler i arbejdet med at styrke tosprogede børn og unges sprog og faglighed.
Denne rapport omhandler en undersøgelse, der viser, at der har været eksamenssnyd ved skriftlige prøver i sommeren 2017
Denne rapport omhandler PISA 2015’s undersøgelse af problemløsning i en variant, som på dansk betegnes som ”problemløsning i samarbejde” (PS) og på engelsk som ”collaborative problem solving” (CPS).
Denne rapport præsenterer resultaterne af en ekstern evaluering af Elevtelefonen ved Center for Elevrådgivning.
Indsats 2 – et samarbejde mellem BFAU og 15 UU-centre.
Denne rapport er en del af det omfattende evaluerings- og følgeforskningsprogram, der er igangsat af Undervisningsministeriet i forbindelse med reformen.
Denne rapport er en del af det omfattende evaluerings- og følgeforskningsprogram, der er igangsat af Undervisningsministeriet i forbindelse med reformen.
Denne rapport er en del af det omfattende evaluerings- og følgeforskningsprogram, der er igangsat af Undervisningsministeriet i forbindelse med reformen.
Denne rapport er en del af det omfattende evaluerings- og følgeforskningsprogram, der er igangsat af Undervisningsministeriet i forbindelse med reformen.
Søg i arkivet