Analyse af udbud af og efterspørgsel på fagkompetencer i folkeskolen.
Denne rapport fremlægger resultaterne af en evaluering af en forsøgsordning, hvor 9.-klasseselever har haft adgang til internettet i forbindelse med de skriftlige prøver i fremmedsprog. Lavet af Da...
Opgørelse af kompetencedækningen på tværs af fag og klassetrin for skoleåret 2016/17.
Denne rapport undersøger kompetenceudvikling og kompetencedækning i folkeskolen og gør status på muligheden for at realisere målsætningen om fuld kompetencedækning. Lavet af Det Nationale Institut...
Analyse af effekterne af VEU på en bred vifte af relevante udfaldsmål og på tværs af alle niveauer for VEU – fra forberedende voksenundervisning for læsesvage til kurser på masterniveau. Lavet af D...
I denne rapport fremlægger en VEU-ekspertgruppe en række anbefalinger til fremtidens voksen-, efter- og videreuddannelsessystem.
Regeringen og arbejdsmarkedets parter har indgået en trepartsaftale, der har til formål at styrke voksen-, efter- og videreuddannelsessystemet
Denne rapport kortlægger virksomheders og individers syn på og oplevelse af VEU. Lavet af Epinion.
Beskrivelse og vurdering af partsstyringen og dialogen med uddannelsesinstitutionerne i VEU-systemet. Analyse gennemført af Plougmann-Copenhagen og Oxford Research for ekspertgruppen for voksen-, e...
Analyse af beskæftigelsessystemets brug og efterspørgsel efter voksen- og efteruddannelse. Lavet af Rambøll.
Søg i arkivet