Rapporten er udarbejdet af Rambøll og indgår i Undervisningsministeriets følgeforskningsprogram til folkeskolereformen. Hovedformålet med rapporten er at belyse forældrenes syn på folkeskolen i for...
Rapporten er udarbejdet af VIVE og indgår i Undervisningsministeriets følgeforskningsprogram til folkeskolereformen. Hovedformålet med rapporten er at belyse elevernes syn på og ageren i folkeskole...
Statusredegørelse for skoleåret 2017/2018, som beskriver status i forhold til folkeskolereformens resultatmål.
Rapporten er udarbejdet af VIVE og indgår i Undervisningsministeriets følgeforskningsprogram til folkeskolereformen. Hovedformålet med rapporten er at belyse skoleledernes arbejde med at implemente...
Rapporten er udarbejdet af Rambøll og indgår i Undervisningsministeriets følgeforskningsprogram til folkeskolereformen. Hovedformålet med rapporten er at belyse skolebestyrelsens arbejde i foråret...
Rapporten er udarbejdet af VIVE og indgår i Undervisningsministeriets følgeforskningsprogram til folkeskolereformen. Hovedformålet med rapporten er at belyse lærerne og pædagogers oplevelser og und...
Dette inspirationskatalog er udarbejdet i forbindelse med udviklingsprogrammet: ”Klasseledelse, læringsfællesskaber og faglige overgange” iværksat af Undervisningsministeriet.
Fritidsinstitutioner og skoler er i de seneste år rykket tættere på hinanden. Og det kræver et øget fokus på pædagogfaglighed og et styrket pædagog-lærersamarbejde. Formålet med denne rapport er de...
Dette inspirationskatalog er udarbejdet i forbindelse med udviklingsprogrammet ”Klasseledelse, læringsfællesskaber og faglige overgange” iværksat af Undervisningsministeriet.
Denne rapport er en præsentation af følgeforskningen i forbindelse med udviklingsprogrammet ”Klasseledelse, læringsfællesskaber og faglige overgange” iværksat af Undervisningsministeriet.
Søg i arkivet