Ny pjece guider kommuner og uddannelsesinstitutioner til bedre digital deling af oplysninger om unge.
Denne statusredegørelse er den første efter gymnasiereformens ikrafttrædelse. Redegørelsen gør derfor status på implementeringen af reformen for skoleåret 2017/2018.
Satspuljeinitiativet "Styrket faglighed blandt udsatte børn i folkeskolen" er blevet evalueret. Evalueringen indikerer, at de afprøvede indsatser ikke generelt har haft effekt på de udsatte børns f...
Education at a Glance er OECD’s årlige publikation for uddannelsessektoren. Publikationen gør det muligt at sammenligne det danske uddannelsessystem på baggrund af udvalgte indikatorer med de 36 OE...
Denne rapport beskriver resultaterne fra forskningsprojektet "Vi lærer sprog i vuggestuen og dagplejen".
Tilsynsberetningen giver et samlet billede af det tilsynsarbejde, som Styrelsen for Undervisning og Kvalitet har gennemført i 2018.
Publikationen indgår i en serie på fire udgivelser, der giver indsigt i elementer i den kommunale ungeindsats. Denne publikation sætter fokus på kontaktpersonordningen.
Vejledning til fagprofessionelle i den kommunale ungeindsats.
Ny analyse viser, at udenlandske leverandører af digitale læremidler efterlyser nemmere indgange til og samarbejdsmuligheder i Danmark.
En ny undersøgelse giver svar på, hvad danske elever ved om Grønland, og hvilke tanker de har om landet og dets folk.
Søg i arkivet